Koningsdag 2024
Ook dit jaar heeft de Oranjevereniging weer een aantal activiteiten op de planning staan op Koningsdag in De Wiekelaar!

Om 09:00 uur zijn alle Oudleusenaren van harte welkom bij het traditiegetrouwe dorpsontbijt. Opgeven kan via de inschrijflijsten bij Dirk en De Wiekelaar of via info@oranjevereniging-oudleusen.nl. Heb je allergieën of dieetwensen? Geef het even aan!

Aansluitend aan het ontbijt vindt de aubade plaats rond 10:30 uur. In samenwerking met De Lofstem en huisorganist Ard Brasjen brengen we een ode aan de koning.

Na de aubade is er een vrijmarkt en zijn er allerlei Oud Hollandse spelletjes voor de jeugd geregeld.
Voor een plekje op de vrijmarkt hoef je je niet op te geven en kun je gewoon je kraampje / kleedje uitstallen.

We ronden rond 13:00 uur / 13:30 uur af zodat je nog op tijd bent voor de optocht van onze buren in Dalfsen 😛
Het beloofd een gezellige ochtend te worden en wij kijken uit naar je komst.

Tot de 27e!

Oranjevereniging Oudleusen