WOENSDAG 21 AUGUSTUS 2024

Versier je voertuig!

Dit jaar trappen we de feestweek letterlijk af met het (inmiddels) jaarlijkse voertuigversieren. Dit hoeft natuurlijk niet per se een fiets te zijn: een skelter, step, traptrekker, driewieler of eenwieler mag natuurlijk ook versierd worden! Wij zorgen voor de versiering zodat jullie je voertuig mooi op kunnen tuigen. SAAM Welzijn komt ons gezellig helpen. Van 14:00 uur tot 15:30 uur op het buitenterrein van de feesttent. Leeftijd: 0 tot 12 jaar.

Barbecue voor nieuwe bewoners

Zijn jullie het afgelopen jaar in Oudleusen komen wonen? Dan nodigen wij jullie van harte uit om kennis te komen maken met het Oranjefeest en de bewoners uit Oudleusen. Het Oranjefeest is namelijk bij uitstek de plek om nieuwe mensen te leren kennen! In samenwerking met het Plaatselijk Belang wordt weer een gezellige barbecue georganiseerd. Onder het genot van een hapje en drankje kunnen jullie kennis maken met (de bewoners uit) het dorp. Kinderen zijn ook van harte welkom. Allergieën of dieetwensen? Geef ze van tevoren even door!

De barbecue is gesponsord door de Boeren van Oudleusen. Van 16:30 uur tot 19:00 uur op het buitenterrein van de feesttent. Voor alle nieuwe bewoners van Oudleusen.

Karaoke Night

He Tiener! Heb jij zin om keihard uit je dak te gaan? Goed nieuws! Je bent bij ons aan het juiste adres. Op woensdagavond hebben wij voor jullie weer een geweldige teenageparty georganiseerd. Het thema dit jaar is retro. Trek dus je leukste retrokleding uit de kast en kom een lekker zingen op onze karaoke avond. Van 19:30 uur tot 22:30 uur in de feesttent. Leeftijd: 10 tot 18 jaar.

Tijdens de teenageparty is er een zero-tolerance beleid en schenken wij alleen fris.

Sponsorborrel

Zonder sponsoren zijn wij nergens. Als bedankje voor onze sponsoren hebben wij een borrel georganiseerd. Alle sponsoren zijn van harte welkom voor een drankje in het Vrijgezellige Café. Het eerste rondje en de bitterballen zijn van ons. Van 20:00 uur tot 22:00 uur in het Vrijgezellige Café. Voor alle sponsoren.

Oranjevereniging Oudleusen
KvK-nummer: 05065696